سیاست مرجوعی و عودت

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ای دی تل بوده و هست، در این راستا ای دی تل به کمک تیم تجارت الکترونیک همراه می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب سیاست مرجوعی و عودت (خدمات پس از فروش) در نظر گرفته شده است.

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت ای دی تل، همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند ، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. (همچنین برروی برخی از محصولات که در صفحه سفارش محصول مذکور آورده شده، گارانتی 6 ماهه اختصاصی ای دی تل ارائه میشود.)

حال درصورتی که 

  1. سفارش به طور ناقص ارسال شده باشد.
  2. سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود.
  3. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  4. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

برای بازگشت کالا ابتدا با کارشناسان سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز میشود. مشتریان عزیز کالاهای مورد نظر را به همراه فاکتور ازطریق پست به آدرس اعلامی از سوی کارشناس سایت برگشت خواهند داد. به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی حداکثر تا ۴۸ ساعت در روز های کاری به شما بازپرداخت خواهد شد.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود

ارادت – ای دی تل

فهرست

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:60)
سبد خرید0
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0