آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای ای دی تل بوده و هست، در این راستا ای دی تل به کمک تیم تجارت الکترونیک همراه میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب سیاست مرجوعی و عودت (خدمات پس از فروش) در نظر گرفته شده است.
با توجه به گستردگی گروههای کالای ارائه شده در وبسایت ای دی تل، همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند ، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. (همچنین برروی برخی از محصولات که در صفحه سفارش محصول مذکور آورده شده، گارانتی 6 ماهه اختصاصی ای دی تل ارائه میشود.)
حال درصورتی که
برای بازگشت کالا ابتدا با کارشناسان سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز میشود. مشتریان عزیز کالاهای مورد نظر را به همراه فاکتور ازطریق پست به آدرس اعلامی از سوی کارشناس سایت برگشت خواهند داد. به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی حداکثر تا ۴۸ ساعت در روز های کاری به شما بازپرداخت خواهد شد.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود
ارادت – ای دی تل